Što je myOpel?

myOpel odvodi vožnju Opela korak dalje. myOpel vam olakšava brigu o vašem Opelu zahvaljujući individualnim ponudama savršeno prilagođenima vašem Opelu te vam omogućuje pristup značajkama sustava OpelConnect i još mnogo više. 
 

Kome je namijenjen myOpel?

Prilagođene usluge za naše kupce znači da je myOpel savršen za svakoga tko vozi Opel.
 

Je li myOpel besplatan?

Da, myOpel je besplatan za sve vozače Opela.
 

Kako da najbolje iskoristim myOpel?

Što više znamo o vama i vašem Opelu, to bolje možemo prilagoditi naše usluge i sadržaj upravo vama. Jednostavno dodajte svoje vozilo na svoj myOpel račun, unesite svoje podatke u odjeljku Moji podaci, odaberite željenog partnera pomoću alata Pronađi Opel partnera i navedite kako želite da vas kontaktiramo.
 

Gdje mogu pronaći Opel ponude?

Naše ponude možete pronaći odmah nakon prijave na stranici „Pregled”. Ako ste naveli podatke o svojem vozilu i željenom servisnom partneru, vidjet ćete ponude isključivo za vas i vaš Opel.
 

Gdje mogu dobiti te ponude?

Naše ponude možete kupiti kod bilo kojeg Opel servisnog partnera koji sudjeluje u programu. U alatu Pronađi Opel partnera možete pronaći najbliži servis i spremiti ga u svoj profil kao željenog servisnog partnera.

Čemu služi Podsjetnik na servis?

Podsjetnik na servis je alat koji vas obavještava kada je vrijeme za pregled vašeg vozila. Nakon prijave, samo unesite VIN broj (identifikacijski broj vozila) svojeg Opela i reći ćemo vam kada je vrijeme za servis.
 

Kako funkcionira Podsjetnik na servis?

Treba nam samo vaš VIN broj (identifikacijski broj vozila) iz dokumentacije vašeg vozila. Zatim ćemo pogledati kada vaš Opel treba servis ovisno o tome kada je registriran. Ako želite aktivirati ovu uslugu, unesite VIN broj vozila kada dodajete vozilo na myOpel račun. Ne zaboravite nam dopustiti da vas kontaktiramo tako što ćete postaviti svoje kontakt podatke u odjeljku Moji podaci. 
 

Koliko često treba servisirati moje vozilo?

Servisni intervali ovise o modelu, no preporuke za svoje vozilo možete pronaći u priručniku za vlasnika. Ako ipak niste sigurni, kontaktirajte Opel partnera i on će vam rado pomoći.
 

Za što mogu koristiti Online zahtjev za servis?

Ovaj online alat možete koristiti za rezervaciju servisa kod Opel servisnog partnera. Možete im i unaprijed javiti što je potrebno vašem automobilu kako bi uvijek bili spremni za vaš sljedeći posjet. Vaš Opel servisni partner kontaktirat će vas čim primi vaš zahtjev za rezervaciju.
 

KAKO MOGU DOĆI DO ZAMJENSKOG PRIRUČNIKA ZA VLASNIKE ZA MOJE VOZILO?

Nazovite bilo kojeg ovlaštenog Opel partnera i zatražite odjel za dijelove. Naručit će zamjenski priručnik za vas. Ili, priručnike za vlasnike možete pronaći na vašem računu myOpel u odjeljku "Priručnik za vlasnike" ("Owner Manual").
 

GDJE MOGU KUPITI REZERVNE DIJELOVE I DODATNU OPREMU TE SAZNATI CIJENE?

Obratite se odjelu za dijelove kod bilo kojeg ovlaštenog Opel partnera i oni će vam pomoći pronaći ono što vam treba. Za dodatnu opremu možete pogledati i naš katalog dodatne opreme. Poveznicu do kataloga možete pronaći na preglednoj stranici odmah ispod vaših Opelovih ponuda.


KAKO ZNAM TREBAM LI AŽURIRATI KARTE ILI SOFTWARE SVOG VOZILA?
Ako kartu svog vozila niste ažurirali godinu dana ili više, vrijeme je da to učinite. Prijavite se na svoj račun myOpel da biste provjerili ima li najnovijih ažuriranja za karte i software. Svako ažuriranje karte sadrži nove i izmijenjene ceste, točke interesa i adrese. Ovi podaci poboljšavaju preciznost navođenja i ukupnu funkcionalnost vašeg navigacijskog sustava.


GDJE TRAŽIM UPUTE ZA AŽURIRANJE?
Prijavite se na svoj račun myOpel da biste provjerili ima li najnovijih ažuriranja za karte i software. Ako u vašoj garaži myOpel još nema vozila, dodajte ga umetanjem identifikacijskog broja vozila (VIN) u odjeljak Dodaj vozilo (Add Vehicle). VIN ćete pronaći u prometnoj dozvoli, na nadzornoj ploči (izvana) ili na dovratniku. Ovisno o modelu vašeg Opela, myOpel će vas odvesti do ispravnog izvora dostupnih ažuriranja. Tamo ćete moći pronaći upute za ažuriranje za kartu i/ili software.
Ako nemate račun myOpel, idite na my.opel.hr ili preuzmite aplikaciju myOpel i registrirajte novi račun. Nakon što kreirate svoj novi račun myOpel, dodajte svoj Opel u svoju virtualnu garažu umetanjem VIN-a vašeg vozila u odjeljak Dodaj vozilo (Add Vehicle). Idite na odjeljak Pojedinosti o vozilu (Vehicle Details) za više informacija o dostupnim ažuriranjima za karte i software.



HOĆE LI AŽURIRANJE KARTE DODATI NOVE ZNAČAJKE U MOJ NAVIGACIJSKI SUSTAV?
Nove značajke mogu biti uključene u neka ažuriranja za karte. Međutim, određene se značajke i podaci razlikuju ovisno o navigacijskom sustavu.


MOGU LI SAM/A INSTALIRATI AŽURIRANJA ZA KARTU?
Vlasnici vozila u većini slučajeva mogu sami instalirati ažuriranja za karte. Da biste saznali više informacija o dostupnim ažuriranjima za vaš Opel, idite do odjeljka Detalji vozila (Vehicle Details) na svom računu myOpel.


HOĆE LI AŽURIRANJE KARTE MOG VOZILA RADITI U DRUGIM VOZILIMA?
Općenito govoreći, ne. Ažuriranja karata jedinstvena su za navigacijski sustav određenog vozila. Navigacijski sustavi razlikuju se od modela do modela, a u nekim slučajevima i od godine do godine.


INSTALACIJA AŽURIRANJA NIJE USPJELA. ŠTO DA RADIM?
Posjetite stranicu Kontaktirajte nas (Contact Us) da biste stupili u kontakt s nama putem e-pošte ili telefona. Naši agenti mogu provjeriti imate li ispravno ažuriranje karte i slijedite li ispravan postupak instalacije.

 
KAKO RESETIRATI SVOJ NAVIGACIJSKI SUSTAV?
Za pomoć se obratite lokalnom ovlaštenom Opel partneru.
 

IMAM TEHNIČKE PROBLEME S NAVIGACIJSKIM SUSTAVOM. GDJE GA MOGU PROVJERITI?
Sve popravke treba izvoditi ovlašteni Opel partner.



 

Moram li unijeti sve podatke u svoj profil?

Molimo vas da ispunite sve podatke u svojem profilu. Što više znamo o vama i vašem Opelu, to bolje možemo prilagoditi naše usluge i sadržaj upravo vama.
 

Mogu li prijaviti više vozila?

Da, možete prijaviti najviše četiri vozila na jednom računu. Za otključavanje svih funkcionalnosti koje nudi myOpel prilikom sljedećeg posjeta svojem partneru zatražite provjeru vlasništva svojeg (svojih) vozila.
 

Kako mogu promijeniti podatke?

Promjenu podataka možete izvršiti u odjeljku Moji podaci u padajućem izborniku ispod korisničkog imena.
 

Zašto moram unijeti VIN broj?

Ako znamo vaš VIN broj, možemo prilagoditi usluge i ponude upravo vama, jer nam on omogućuje točne podatke u vašem Opelu. Identifikacijski broj vozila (VIN) možete pronaći u svojoj dokumentaciji za vlasnika. VIN možete pronaći i na vozilu – na mjestu gdje se ploča s instrumentima spaja s vjetrobranskim staklom na vozačevoj strani ili na stupu vozačevih vrata, točno na mjestu gdje se zatvara brava prilikom zatvaranja vrata.
 

Kako mogu promijeniti podatke o vozilu?

Velik dio podataka može se stvoriti iz naše baze podataka nakon što ste unijeli svoj VIN (identifikacijski broj vozila). Nema potrebe da trošite vrijeme tražeći u svojoj dokumentaciji podatke koje ćete upisati. Nakon što unesete VIN idite na „Detalji vozila” gdje ćete pronaći sve detalje o svojem odabranom vozilu.

Nisam dobio e-mail za aktivaciju. Kako se mogu prijaviti?

Provjerite nalazi li se aktivacijski e-mail možda u vašoj mapi Bezvrijedna pošta. Ako ga nema tamo, pokušajte se prijaviti i tada će se prikazati nekoliko opcija ispod okvira za prijavu koje možete odabrati radi ponovnog slanja aktivacijskog e-maila u vaš sandučić.
 

Ako izgubim ili zaboravim lozinku, kako je mogu ponovno postaviti?

Ako ste zaboravili lozinku, možete stvoriti novu klikom gumba Prijava na Početnoj stranici i zatim odaberite poveznicu „Zaboravljena lozinka”.
 

Kako mogu izbrisati svoj myOpel račun?

Nadamo se da to toga neće doći, ali ako ipak poželite izbrisati svoj račun, možete to učiniti bilo kada. Možete izbrisati konkretne podatke iz odjeljka Moji podaci ili možete deaktivirati svoj cijeli račun na mrežnom mjestu myOpel. Kliknite gumb „Otkaži pretplatu na myOpel Web” u odjeljku Moji podaci i potvrdite. Deaktivacijom računa neće se promijeniti željene postavke komunikacije. Da biste odbili pravo na kontaktiranje, ažurirajte svoje postavke za komunikaciju prije odabira opcije „Otkaži pretplatu na myOpel Web”.
Uklanjanjem pretplate na myOpel Web, vaš myOpel App – i, ako je primjenjivo, – vaš račun OpelConnect neće biti izbrisani. Da biste uklonili ili deaktivirali myOpel App i/ili OpelConnect, prijavite se direktno pomoću istih podataka za prijavu i slijedite upute odgovarajuće platforme.
Da biste trajno izbrisali svoj račun i sve s njime povezane podatke, pošaljite zahtjev e-mailom na: privacyrights-opel@mpsa.com.

 

Bio sam član prošle stranice myOpel. Hoće li moji stari podaci za prijavu vrijediti i sada?

Da. Prebacili smo vaš račun i podatke za prijavu na novu stranicu myOpel kako biste se mogli prijaviti kao i do sada. Budući da smo ažurirali pravila sigurnosti, možda ćete morati stvoriti novu lozinku.
 

Što ako imam novu e-mail adresu ili ne mogu više pristupiti e-mail računu s kojim sam se prije registrirao?

Ako imate novu e-mail adresu ili ne možete pristupiti svojoj prijašnjoj e-mail adresi, ali ste zapamtili lozinku, idite na odjeljak Moji podaci u padajućem izborniku odmah ispod korisničkog imena i promijenite e-mail adresu. Ako se ne možete sjetiti lozinke i nemate pristup svojoj staroj e-mail adresi, morat ćete se ponovno registrirati kao član na myOpel.

Jesu li moji podaci sigurni?

Da, sigurnost vaših podataka shvaćamo vrlo ozbiljno. Detaljne informacije o postupanju s vašim podacima možete pročitati u našem Pravilniku o zaštiti privatnosti.
 

Kamo odlaze moji podaci i gdje će biti pohranjeni?

Vaši podaci će se čuvati na siguran i povjerljiv način. Detaljne informacije o postupanju s vašim podacima možete pročitati u našem Pravilniku o zaštiti privatnosti.
 

Što u stvari znači prihvaćanje ili dopuštenje (opt-in)?

Prihvaćanje vam u stvari omogućuje dobivanje boljih usluga i ponuda. Što više znamo o vama, to bolje se možemo pobrinuti za vaše vozilo.
 

Kako se mogu izuzeti iz komunikacije?

Možete se izuzeti iz marketinške komunikacije bilo kada uređivanjem postavki za kontakt u odjeljku Moji podaci, koji se nalazi u padajućem izborniku odmah ispod korisničkog imena, i uklanjanjem potvrdne oznake kod relevantne opcije.
 

Kako mogu promijeniti pojedinosti na svojem profilu?

Idite na odjeljak Moji podaci, koji se nalazi u padajućem izborniku odmah ispod korisničkog imena, i vidjet ćete svoje sadašnje podatke. Ažurirajte podatke i zatim odaberite 'Spremi' da biste ih pohranili u svoj profil.

Kako vas mogu kontaktirati?


WAE CEE Kft.
Szabadság utca 117, 2040 Budaörs, Mađarska

WAE C d.o.o.
Damira Tomljanovića Gavrana 11, 10020 Zagreb, Hrvatska
e-mail adresu: info-wae-hr@wallisautomotive.eu

Za sve zahtjeve vezane uz zaštitu privatnosti obratite se na: privacyrights@wallisautomotive.eu


Gdje mogu pronaći najbližeg Opel partnera?

Ako još niste odabrali željenog partnera, učinite to slijedeći podsjetnik na stranici Pregled ili klikom na odjeljak mojOpelPartner u gornjem navigacijskom izborniku na svojem myOpel računu. Tamo možete pretraživati partnere po imenu, gradu ili lokaciji.