POSEBNA SERVISNA OPELOVA PONUDA COVID-19

Mnogi od nas moraju ostati u svojim domovima, no unatoč tome, u mnogim slučajevima potrebna su nam vozila kako bismo bili mobilni. U skladu s trenutnim okolnostima, Opel ovlašteni servisi poduzeli su određene mjere kao što su izoliranost kupaca prilikom predaje vozila na servis, minimalan kontakt s djelatnicima servisa te pojačana higijena* (uključujući dezinfekciju) kod primopredaje ili samog popravka vozila.

U trenutnoj situaciji, Opelov program myDigital service je vrlo povoljno rješenje jer eliminira potrebu čekanja u servisu. Čak i tijekom Vašeg odsutstva, na Vašem vozilu se provjerava više od 30 stavaka.
S uslugom myDigitalService, Vaš serviser izvještava Vas o statusu popravaka te čak šalje i video isječke svih potrebnih zahvata, koje možete pregledati i odmah odobriti online.

*Spomenute mjere/procedure primjenjuju svi ovlašteni Opel servisi. Za više detalja o individualnim uslugama te mjerama opreza molimo kontaktirajte svog Opel servisera.